RH6.1 og Token Ring

Hejsa,

Jeg har en dejlig maskine der nu køre trippelboot af RH6.1,SunOS5.7,NT4sp6,
meen jeg har nogle problemer med RH6.1 og mit Token Ring kort, som er et IBM
kort og det bliver fint opdaget første gang jeg bootede med det i. Jeg har
også prøvet med et olicom Tokenring kort, men det fejler ved
initialiseringen under opstarten. Der er to ethernet-stik/kort onboard og de
er blevet fundet. Jeg ved så ikke om de virker eller ej.
Man skulle tro at det burde virke når RH kommer op og kan genkende kortet.
Kan der være en konflikt med de to andre net kort (som jeg ikke har
konfigureret) eller hvor kunne man forestille sig man skulle søge efter
fejlen?
netcfg viser:
lo
eth0
tr0
eth0
Alle pånær "lo" er inaktive og sætter jeg "tr0" aktiv bliver den inaktiv
næste gang jeg booter.

/JLT