wine opsætning.

Jeg har fået installeret wine, men jeg har et par småproblemer jeg ville
høre om der var nogen der havde nogle gode ideer.

Hver gang jeg starter win for jeg en fejlmeddelelse :

Kernel and kernel32 different loadorder ?

Derudover for jeg endnu en meddelelse :
Wine could not find wine.conf (drive x) wine is setting /root at workin
directory.
(hvor i conf filen angiver man working directory ?)

Dette er ret problematisk da alle stier i de programmer jeg prøver at
afvikle selvfølgelig bliver forkerte.

Jeg har prøvet at læse man filerne, men jeg kan ikke rigtigt finde nogen
løsning der virker.

Fejlmeddelelserned er ikke helt ordrette da min maskiene af en eller anden
grund ikke vil sende mail fra linux-siden i dag, så jeg måtte lige over på
en anden maskine.

--
Ulrik Mailand, ulrik@xxxxxxxxxx