Re: Installering af Linux på gammel bærbar

On Sat, 6 Nov 1999, Anders M wrote:

> Hej
> Jeg har en gammel bærbar, som jeg gerne vil installere Linux (Red Hat)
> på.
> Jeg har tidligere postet en mail angående dette problem, og jeg fik da
> også en masse svar.
> MEN
> Jeg har lavet et plip interface på min "server", og det startes fint op
> hver eneste gang, maskinen startes, jeg har også lavet bootdisketter til
> den bærbare.
> Jeg vælger så at installere via NFS image, og vælger her plip.
> [...]

Hvis ikke du har de nyeste knfsd-patches på din server, er det efter al
sandsynlighed noget ged at installere fra. Hvis du har mulighed for at
sætte det op til FTP i stedet, er det at foretrække.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx

 ...you could spend *all day* customizing the title bar.  Believe me.  I
speak from experience."
 - Matt Welsh