Re: Route spg.

du må lige komme med lidt flere oplysninger

har du offentlige ip'ere ?
har du en fast linie ??
hvilket net kører du på  `??

Som udgangspunkt er det "bare" at sætte boksen så den er på begge net
med korekt routingtabels og så enable routing i kernen
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

hvis du ikke har offentlige ip'ere skal du masqurade og det gør du ved at
sætte en ip-chains linie på.
se ipmasquerade-howto ...

hvis du kommer med lidt flere oplysninger, er det muligt vi kan hjælpe
(har selv 2 linux routere stående)

Lasse