jazip med parallel ZIP

Er der nogen, der bruger jazip med et parallelt ZIP-drev? Jeg har
tidligere haft kontakt med drevet, så jeg ved at min kerne er korrekt
konfigureret, men når jeg starter jazip, får jeg meddelelsen: "Can't
open device /dev/sda - Is there a disk in the drive?". Jeg har prøvet at
kompilere om igen, efter at have skrevet /dev/sda4 i .conf-filen for
jazip, da det vistnok skulle være "standard". Det virker heller ikke.
Fejlmeddelelsen er en anden, jeg husker ikke hvilken, men det var i
hvert fald helt forkert.
Jeg har tidligere lavet et mount-point /zip, så det eksisterer altså. I
/etc/fstab har jeg fjernet den linie jeg tidligere havde for ZIP-drevet,
inden jazip-installationen. Herefter har prøvet både med og uden en
selvlavet linie i /etc/fstab uden resultat. Så vidt jeg har forstået,
skal man ikke selv lave en linie for drevet i /etc/fstab med jazip -
eller?

Fortæl, hvis du har erfaring med jazip.

Med venlig hilsen
David List