Re: Ny Pc'er og RedHat 6.0

In <3.0.5.32.19991111204652.00795990@xxxxxxxxxxxxx> Erik Greve <e_greve@xxxxxxxxxxxxx> writes:

>Jeg planlægger køb af ny PC i den nærmeste fremtid og vil
>gerne høre om nogen har erfaringer gode eller dårlige med følgende
>konstallation :

>ASUStek P5A motherboard med Ali Aladdin 5 chipset

Er det deres Super-7 motherboard ? Så har jeg rimeligt dårlige erfaringer
med det. Jeg forsøgte mig med sådan et bundkort for et års tid siden, og
havde ret alvorlige problemer med at få det til at virke stabilt. Hardware
som ellers fungerede udmærket begyndte at fejle - og det lykkedes mig aldrig
at få et ellers velfungerende Matrox Mystique kort til at fungere med det
bundkort.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the