Re: ICQ??

Niels Rasmussen wrote:

> Hej alle
>
> Er der nogen af jer der ved hvordan man tilmelder sig ICQ ??
>
> Jeg har lige downloadet og installeret Nicq, men det kræver jo
> en konto før man kan koble sig på.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med et link eller så ??
>
> Jeg prøvet at surfe igennem på deres sider, men man kan åbenbart
> kun koble sig på hvis man downloader deres program (til windows)
>
> Og jeg har ikke windows :-(
>
> ØV ØV ØV
>
> --
> Niels Rasmussen                 | "To do is to be" -- Plato
> [...]

Jeg tror du bliver nødt til at bide i det sure æble og enten registrere
fra en windoze eller downloade en ICQ-client til linux der understøtter
oprettelse af bruger(e).

Personlig bruger jeg den seneste vers. af gnomeicu (ja det staves icU
:-) og den har så vidt jeg husker denne mulighed.

--
Med venlig hilsen

Brian Juul Rasmussen

ICQ=29633729