Re: Sv: Installation af skærm

On Mon, 15 Nov 1999, Jonas Elholm wrote:

> Tak for hjælpen men øhh hvor finder jeg den der Xfree86 modeline howto,
> jeg kan nemlig ikke finde den på sslug.dk
næh, den findes ikke der. Hvad med at lede på www.xfree86.org ??
(den findes evt, evt i /usr/doc/howto...

> Og jeg har også lige et problem til der står nemlig i min skærm manual
> at min skærm er 1024x768 non-interlaced 1280x1024
når du har læst modeline howto, så vil du vide at ovenstående er lige
gyldig information.

> Scanning Frequency:
> Horizontal: 30-64 KHz
> Vertical: 50-90 Hz
>
> Det skal jeg så også bare skrive efter jeg har valgt skærmen:"Generic"?
nej, der skal du skrive 50-90 og vælge en skærm der kan klare de der
1024x768 non-interlaced..

For at få det fulde udbytte af xfree modeline howto, så bør du egentlig
også have en frekvens bredde. (bandwith)

ion++