Re: Mailreader !

On Mon, 15 Nov 1999, you wrote:

> Kunne du prøve at uddybe spørgsmålet lidt?

Jovisst kan jag göra det.

Jag har 3 e-mail konton på 3 olika servrar.
joachimh@xxxxxxxxx
sm7xab@xxxxxxxxxxxxxxx
joachim.holst@xxxxxxxxx

Jag vill med ett program kunna hämta posten på de olika servrarna (givetvis
skall de hamna i separata mail kataloger) och beroende på vad jag läser och
svarar på, så vill jag ha olika mailadresser och skicka mail till valfri SMTP
server (helst olika sådana).

Med andra ord, om jag läser post från ampr.org, så skall min replyadress vara
sm7xab@xxxxxxxxxxxxxxx och smtp server skall vara sm7xab.ampr.org.
Läser jag sedan post från kajen.com, så skall min reply adress vara
joachimh@xxxxxxxxx och smtp server skall vara smtp.kajen.com, och likadant med
semcon.se

Hoppas det blev lite klarare :-)

/Jocke!