Stop rmmod [Var Re: conf.modules]

On 17 Nov 1999 storner@xxxxxxxx wrote:

> [...]

Lige et sidespørgsmål:

Hvor ligger det cron-job?

Jeg har kompileret en statisk kerne, og har derfor ikke brug for at
unloade moduler.

root får en mail ca hver femte minut (jeg har ikke checket intervallet):
rmmod: function not implementet (eller noget i den retning)

Hvor slår man det fra?

/kristian

--
 Kristian Vilmann  - ADiCT Kalif -   kristian@xxxxxxxx