Re: USB WebCam

Men Allan skrev i en tidligere mail i tråden :

> De ulige er developer kerner; de lige er stabile kerner, ikk?
> Vil en 2.4 kerne også kræve udskiftning af andre ting?

Den er jo fortsættelsen af 2.3 kerner. Og de ting der er nyt
kræver jo sikkert nye systemværktøjer. Ligesom 2.0 -> 2.2
krævede opdateringer af visse programmer.
Jeg anvender dog selv kun 2.2 kerner, så jeg skal ikke kunne
sige hvor meget nyt der er i 2.3.

Men hvis du ikke selv har meget travlt med at eksperimentere
med udvikler kernerne, så hav tålmodighed til 2.4 kommer og
der kommer en linux distribution med denne.