Re: TImeserver !

On Wed, 24 Nov 1999, Joachim Holst wrote:

> Hejsan !
>
> Undrar om någon vet om det finns en timeserver här i DK/SE ??

Check info filerne til ntpdate/xntpd - der er oversigter over "public"
tidsservere. Jeg bruger en der hedder clock2.netcetera.dk - hvis jeg
husker rigtigt, men ejeren vil gerne have at man skrive til ham inden man
går i gang med at bruge den. Info er i .. info filen.

> Tänkte få min maskin att uppdatera tiden automagiskt :-)

ntpdate er din ven.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The IETF has an interesting enough life as is getting the too simple