Et lille Samba/wins problem

Jeg har en Samba server med tre netkort der skal virke som
server/router/gateway/wins
for nogle windows maskiner, og det køre også fint med den lille
undtagelse
at windows maskinerne ikke kan se hinanden (hvergang :)
det virker ihvertfald meget ustabilt med hvilke maskiner de kan se,
men man kan godt finde og bruge shares på de andre maskiner hvis
man søger efter dem per navn.

server er sat op kun som wins, da jeg ikke ved hvad
local_master, domain_master, prefered_master, etc skal sættes til,

Windows maskineren er sat op til wins server der svare til den IP deres
pågældende gateway.

Hvad skal jeg pille ved for at maskinerne kan se hinanden uden man
behøver at søge?

--
        -Jacob Kolding, mailto://c973502@xxxxxxxxxxxxxx

/*      Help freeing The Net from MS evil, Support Mozilla!     */
/*      http://www.mozilla.org/get-involved.html                */

Follow ups