Vedr: Unix98 pty

Jeg programmerede en udvidelse til Virtmodem (util på sunsite), der

gav virtmodem mulighed for at benytte Unix98 pty's. Ikke at det er den

videnskab, jeg lånte lidt fra rxvt sourcen fra en SuSE 6.1 pakke, fungerede

fint, jeg kan sende opdateringen via mail hvis du er interesseret.

Virtmodem skulle gerne løse dit problem med pppd på en pty, selv har jeg

brugt det til - samtidig at connecte til 120 modems i en Cisco 5300.

HAND, Claus

Follow ups