Lilo problem!!

Ja, jeg har fået hjælp til ligende problem før, men der fik jeg at
vide(af lilo) at der var et problem, men nu får jeg ingen fejlmeddelser
når jeg kører lilo:
[root@SiMpLiCiTy /root]# lilo -v -v
LILO version 21, Copyright 1992-1998 Werner Almesberger

Reading boot sector from /dev/hda
Merging with /boot/boot.b
Secondary loader: 8 sectors.
Boot image: /boot/new-2.2.12/kernel-2.2.12
Setup length is 7 sectors.
Mapped 1078 sectors.
Added linux *
Boot image: /boot/vmlinuz-2.2.5-15
Setup length is 7 sectors.
Mapped 1208 sectors.
Added standard
Boot other: /dev/hda1, on /dev/hda, loader /boot/chain.b
Mapped 6 (4+1+1) sectors.
Added dos
/boot/boot.0300 exists - no backup copy made.
Map file size: 19456 bytes.
Writing boot sector.
[root@SiMpLiCiTy /root]#
Men når jeg booter skriver den bare alle de sædvanlige 0 og 1 taller???
Og min root-partition ligger helt i starten af HD'en på de første 1.6 GB
og det skulle jo ikke være noget problem??

Og min /etc/lilo.conf
[root@SiMpLiCiTy rhazn]# cat /etc/lilo.conf
boot = /dev/hda
timeout = 50