Re: glibc-2.1.2

On Sun, 28 Nov 1999 21:03:03 +0100, Mikkel Erup <mikkel.erup@xxxxxxxxx> wrote:
>Jeg har lige opgraderet min Slackware 3.6 til glibc-2.1.2. Jeg har
>recompileret Xfree86, så alt skulle kunne virke som det skal. Men nu kan jeg
>hverken køre Word Perfect eller Netscape. Der kommer en fejl: libXt.so.6,
>can't load library, men jeg har de libs. Hvis jeg kører ldd på netscape
>eller WP siger den at der er flere libs som jeg har den ikke kan finde. Det
>forstår jeg ikke, når jeg har dem, og deres path er også i /etc/ls.so.conf.
>ld-config har jeg også kørt. Hvad kan der være galt?
Sådan at opdatere en libc baseret distribution til glibc er vist ikke
noget man bare lige gør da de fleste af  dine applikationer er
afhængige af de gamle biblioteker. Det som du har gjort mener jer er
beskrevet flere steder på nettet. Prøv at søge lidt med google. Du
kunne også overveje at opgradere til Slackware 7.0 som er udstyret med
glibc fra fødslen.

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt

"TvDanmark er på skærmen så du ved det er banalt"
Parodi fra Bertelsen på DR2 over DGPs "Spændt op til lir".