SV: Outlook kalender deling

Free/Busy sættes op på flg måde:
Vælg Funktioner, Indstillinger
Klik på Kalenderindstillinger
Klik på Indstillinger for ledig/optaget tid
Sæt flueben i feltet "Udgiv oplysninger om min ledig/optaget tid"
I feltet "Udgiv på denne URL-adresse skriver du adressen, f.eks.
file://ServerName/ShareName/brugerensLogonID.vfb
I feltet nedenunder skriver du f.eks
file://ServerName/ShareName/%NAME%.vfb

I stedet for "file" kan du skrive "ftp" eller "http".

Se evt følgende artikel fra Microsoft's TechNet: PSS ID Number: Q196484

mvh peter meyland

Follow ups