Re: "gmc" crased i Gnome

Erik Greve wrote:
> Application "gmc" (proces 524) has crashed due to
> a fatal error. (segmentation fault )
> Mon der er nogen af jer der kan ??

Segmentation fault kommer når gmc forsøger at skrive/læse fra
hukommelse, hvor den ikke har lov til det.

Min erfaring var at gnorpm og flere andre programmer også
sigfault'ede, hvis man prøvede at bruge dem, til andet end
bare at kigge på dem. Så jeg kører Enlightenment (0.16.3) uden
gnome eller kde, det løste problemet, men måske går det bedre
i gnome2?. Du kan jo downloade sourcen til gmc, og se om du kan
finde og løse fejlen.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      zqex@xxxxxxxx