Re: Uhyggelig dag med RH6.1!

Hej,

Problemet med lilo är att fel partion av någon anledning hamnar under "other"
alltså var Dos partitionen ligger (kan det vara windows-trakaserier?) hehe, så
det fixas lätt med att editera /etc/lilo.conf och ange rätt partition, vad
gäller linuxconf har jag inte haft problem, kan det vara av andra orsaker att
din linuxconf tog tid att komma upp? tog det även tid andra gången?, gedit har
inte heller varit problem här, men det torde inte vara problem att ominstallera
det.

Vidare hoppas jag oxå att ingen drabbades av "Stormen" i natt.

MvH
Johnny Suikkonen