Re: Opstartsscript

Jesper Krogh wrote:
> Det er hermed gjort, men hvad var det så der skulle ind i
> conf.modules for at loade de drivere ???

Du kan jo prøve a lave en diff mellem din gamle og nye
conf.modules. Jeg regner med at conf.modules nu indholder
automatiske loader cdrom.ide-cd,ide-scsi,sg,ppa modulerne.
Samt IO,DMA og IRQ settings for disse, hvis disse ikke kan
autoprobes.

> Der er tilsyneladende nogle manglende man sider da hverken
> man modules man conf.modules
> Skal jeg kunne finde disse på en RH 6,0 cd ???

Du burde kunne lave en man modules.conf, hvad med man
insmod, rmmod, depmod, modprobe i bunden af disse er
referencer til andre man sider der er relevante.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      zqex@xxxxxxxx