Re: voodoo udu

On Wed, 8 Dec 1999, torben fjerdingstad wrote:

[voodoo troubles]

> Cannot access memory at address 0x40.

Jeg ved godt at det her er et lamt spørgsmål, men kører du som root?

Hvis ikke, har du så 3dfx modulet loadet?

Jeg kan godt se at der er noget med hiven ind og ud som er mystisk, men
det kunne _måske_ have noget med et fejlkonfigureret 3dfx modul at gøre?

Husk, det skal formentlig oversættes hver gang du laver en ny kerne.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Good luck to all you optimists out there who think Microsoft can deliver 35