Re: Mystisk Internet stop.

Frank Damgaard wrote:

> men pppd kender da vist kun op til 115200 i standard kald
> så jeg antager at den er sat til at 38400 giver 230400 bps ?
> (eller mekanisk dobling med jumper)

Tjah, den NT Callback funktion jeg endelig har fået til at virke har det
tilsyneladende fint med at kalde pppd med 230400 angivet på
kommando-linien. De andre har gået igennem wvdial og kun sat via
init-strenge. Callback'en dør også ved upload. Jeg begynder at mistænke
indstikskortet. I 'dag' vil jeg forsøge at bruge de almindelige porte.
Virker de, den anden port på indstikskortet. Så kommer jeg da *lidt*
videre ;)

BTW: Det med tidspunkterne var en and. Det er lige slemt hele tiden -
undtagen når det ikke er ;) - ftp upload synes at gå galt lige meget
hvad. E-mail KAN af og til slippe igennem selv om de er 1M+.

Tjah...

MvH,

/Martin Møller.