Fra: Michael Laurberg [mailto:michael_l@xxxxxxxxx]
Sendt: 12. december 1999 15:01
Til: sslug Teknik
Emne: [TEKNIK] Banshee Skywell Magic Twinpower AGP

BRUGER RH 6.1
SKÆRMFORSTYRRELSER:

Jeg har et Banshee skywell magic twinpower AGP (3DFX Interactive)16mb
Og en Monitor AOC 7GLR 17".
Når jeg køre XFconfigurator finder den dette:

PCI Probing Found A.
PCI Entry: 3DFX Interactive,
INC: Woodoo Banshee
     Xserver: SVGA

Det skulle jo være godt nok - inden jeg går vidre "jeg har naturligvis
tjekket min Monitor's tekniske data - hæfte" Har prøvet alle muligheder for
denne driver.
Problemet er, at jeg i venstre side af skærmen, både i "X" & "Windows"
får skærmforstyrrelse "små streger" d.v.s at teks og grafik bliver tværet ud

Mon der er hjælp derude.

Venlig Hilsen
Michael Laurberg
Mailto:michael_l@xxxxxxxxx