RE: Router/firewall

> Hej
> Jeg har fået tilraget mig en gammel Compaq 486-66mhz/8MB
> Er der "maskinkraft" nok i den til at fungere som
> linux-router/firewall til
> internettet med en Eicon Diva ISDN Adapter ( 1 kanal )

Ja, mere end nok..

Jeg kørte i ½ år med en 486/33 med 8 MB ram som
router/mailserver/DNS-server/IRC server for mit hjemme netværk.

Den routede (med IPMasq) trafikken fra lokalnettet vider hend over et Diva,
og det var der absolut ingen problemer med, bundling ej heller.

I dag køre den dog kun mailserver og DNS server da jeg har fået fastlinie :)

Mvh.

        Emil S Hansen
        laven.data@xxxxxxxx
        UIN: 15749535 & 45621049