Re: Tips på ISDN adapter

On Tue, 14 Dec 1999, Daniel Nilsson wrote:

> Hej!
>
> Någon som har ett bra förslag på lämplig ISDN-adapter/kort som fungerar bra under Linux. (SuSe 6.3)
> Ska användas i/till en liten server.

Jeg har lige købt et billigt internt kort fra ASUS, det hedder vist
P-IN100-ST-D

Det er understøttet som type 36 med isdn4linux - jeg skulle selv kompilere
det ind med kerne 2.2.12.

Det virker fint foreløbigt, selv om jeg har lidt problemer med at diale
automatisk, men det er vist ipppd jeg ikke kan styre.

Det kostede kr. 279,- så det var jo ikke så galt.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Pretty cool, the kind of power information technology puts in our hands