RE: DVD status

> Gælder det alle Toshiba drev ? eller kun drev fabrikeret før en bestemt
> dato eller lignende ? bestemte modeller ?

Det gælder i hvert fald mit model 1202-drev... :)

> Hvad i alverden har Dxr2 kortet med landekode blokeringen at gøre ?

Så vidt jeg er informeret laver nogle af kortene noget snask i softwaren
som forhindrer regionsændringer...

> Dxr2 kortet er næsten med garanti ikke  understøttet under Linux.

Det er dog det eneste kort på markedet som er godt på vej... kik på
opensource.creative.com...

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - jesper@xxxxxxxxxxx