Re: RH6.1 Install, fejl ved sk�kort

Marinus 'Rinie' Smits wrote:
> ...Mit kort er et s3 trio3d, som står på listen som rh6.1 understøtter, men
> autoproben kan altså ikke finde den...

Hmm, nu kender jeg ikke S3 Trio3D, men jeg havde tidligere problemer med et
Diamond Stealth64 med S3 Vision964 chipset. _Alt_ skulle specificeres for at det
virkede.
Skrif alle chipset numre ned, og prøv at sætte det op med XF86Setup, det virkede
for mig. Hvad siger SuperProbe forresten?
Normalt foretrækker jeg at generere en basal konfiguration med Xconfigurator, og
så editere den selv bagefter, men det virker altså ikke altid.

I øvrigt var der en tråd om kortet 15/12, men du har vel kigget i arkivet? :

<snip>

> Har du kigget på
> http://www.xfree86.org/3.3.5 ?

Ja, - jeg kan kun faa den op paa 1024x768, og det irriterer mig, da
W98 kan faa den op paa 1280x1024. Hvis jeg prover det i X, beklager
monitoren (:Hansol E17CL) sig over at Hfreq er for hoej (max er vist
72kHz).
Jeg gaar ud fra at det er noget med modeline, men jeg har ikke haft
tid til at se paa det endnu.
</snip>
--
Mogens Valentin - Mail: monz@xxxxxxxxx - Website: http://www.danbbs.dk/~monz/
Web, Programming, Network, Security - Guides for Linux, Xwindow, Netscape....