Re: Boot partition bliver deaktiveret

In <19991230073351.84182.qmail@xxxxxxxxxxx> "David Nielsen" <df_n@xxxxxxxxxxx> writes:

>Hvad er det der g=F8r at min dos partition bliver deaktiveret hver gang =
>jeg har booted linux. jeg kan ikke starte min computer uden at boote fra =
>en bootdisk og aktivere det med fdisk.

Mystisk. Hvordan booter du Linux (LILO, loadlin, bootfloppy, ...) ?
Og hvilken distribution anvender du ?

Umiddelbart har jeg ikke hørt om Linux programmer, der kunne finde på
at fjerne active-flaget fra en partition. Derfor mistænker jeg at det
er din boot-manager som gør det.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the