Re: EPoX VIA Apollo Pro+ chipset

Jens Kaalby Thomsen wrote:
> Jeg skal have mig et nyt bundkort til en Celeron 466/500 og overvejer
> et Abit BP6 hvis jeg vil køre SMP eller et:
> EPoX EP-3VBA som har VIA Apollo Pro+ chipset.
>
> Er der nogen der har erfaringer med dette bundkort (som vist er ret nyt).
> Hvad er den "generelle holdning" til VIA Apollo chipset i forhold til et
> godt gammelt Intel 440BX som sidder på Abit bundkortet? Jeg kender ikke
> meget til Apollo chipset.

Kender ikke Apollo Pro, men der har været en del problemer med Apollo MVP3, som
er ret kræsent med SDram-timing.
Selve chipsettet skulle være ok, men 'ville ikke' med visse ram typer.

Hmm, ka' ikke lige huske det, men findes der boards med VIA som kører SMP?
Kig på http://www.tomshardware.com og http://www.anandtech.com .
--
Mogens Valentin - Mail: monz@xxxxxxxxx - Website: http://www.danbbs.dk/~monz/
Web, Programming, Network, Security - Guides for Linux, Xwindow, Netscape....