Re: Fwd: RE: SUPPORT: Konqueror & links på Jubii

problemet er sikkert bare at de spoerger om hvad din browser er for en og
det kan den saa ikke finde ud af, derfor crasher den.

saet en proxy server op (squid) og faa squid til at svare til jubii at din
browser skam hedder netscape...

ion++
ps: ellers er der jo ikke andet at goere end at undlade at bruge jubii.