Re: Nag spørgsmål

On Mon, 3 Jan 2000, Frederik Treue wrote:

> Hej sslug-teknik
>
>    Jeg vil gerne vide hvorvidt jeg kan regne med at informationerne in
> NAG'gen (Network Administrators Guide) er up-to-date, i hvert fald hvad
> angår de lidt mere generelle netværks ting (ikke direkte opsætning)?

Det tror jeg du kan regne med. Jeg havde fat i den i sidste uge, og fik
svar på hvad jeg søgte.

> Hvis ikke, eksisterer der så noget der har erstattet den?

Jeg synes jeg så at Olaf Kirch vil holde lidt fri for at opdatere den. Jeg
kan ikke huske om der var nogen dato på.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx

Disclaimer -- These opiini^H^H damn! ^H^H ^Q ^[ .... :w :q :wq :wq! ^d ^X ^?
exitX Q ^C ^? :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz
^[ZZZZZZ ^vi man vi ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d !! man
help ^C ^c :e! help exit ?Quit ?q CtrlShftDel "Hey, what does Stop L1A d..."