Routing probler i ppp?

Jeg har sat en forbindelse op til nettet gennem World Online (med
demand/idle sat i options). Det fungere sådan set udemærket, men ofte
efter noget tid er det som om forbindelsen 'går død', dvs.
forbindelsen er åben men der kan ikke oveføres nget som helst. Ppp
skal så lukkes og åbnes igen manuelt. Når forbindelsen lukkes ændres
der ikke i routing tabellen.
Når jeg åbner op igen og fjerne den gamle toute ppp0 (den nye kalder
systemet for ppp1) kan jeg fjerne den gamle manuelt.
Hvis jeg lukker forbindelsen manuelt inden linien går død ændres
routing tabellen korrekt.

Jeg tækte det måske var lidt inkompabilitet, men problemet var ikke
til stede under RH60.

Jeg ved der har været problemer med RH61, men jeg har hentet og
installeret opdateringerne til ppp og initscripts, men har nogen andre
oplevet at stadig er der og bedre endnu fundet ud hvordan det løses?
Jeg har iøvrigt opdatet til kernel 2.2.13, men det har ikke ændret
noget.

:-)

Simon