Re: Hjælp, min named kører ikke!

On Fri, 7 Jan 2000, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Men, jeg har ikke nogen process med pid 30465. Så jeg checkede /proc
> 30465 i proc peger på kflush.
>
> Jeg booter lortet og håber på det bedste.

Efter en reboot er alle problemer væk, og maskinen fungerer igen.

Morale; lad være med at lav produktionssystemer baseret på 2.3.28....

Tak til dem der forsøgte at hjælpe mig.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,