Problemer med lyd

Jeg har et SoundBlaster AWE32 (ikke PnP) som det traditionelt ikke har været
nemt at få til at virke, men jeg troede dog efterhånden jeg kendte metoden,
men efter min installation af Debian er det endnu ikke lykkedes.
Jeg har oprettet de nødvendige devices (alle de devices der har noget med lyd
at gøre), kører med en 2.2 kerne med de nødvendige moduler, starter modulerne
med stort set det samme script som jeg bruger under RH (jeg har ændret nogle
stier), men når jeg prøver at afspille en .wav-fil (med play) får jeg en
"Cannor open /dev/dsp. Operation not supported by device" (eller noget i den
stil). Nogle bud på hvad der er galt?

Henrik

--
Henrik Grove --- grove@xxxxxxx --- http://www.diku.dk/students/grove/
Fordelen ved Windows er, at man ikke behøver foretage

Follow ups