RE: Udswap en udvalgt process

Hvad med at starte et program op der spiser alt den memory den kan komme til
og så exiter?

Så vil der pages hvad pages kan!

Det kunne fx. gøres med noget i retningen af:

/* Auther Oliver Stahlhut - Universitaet Hannover */
#include <stdio.h>
#include <string.h>

#define MEM_MAX 1024 * 1024 * 10

main()
{
        long mem_avail = MEM_MAX;
        char *buf;

        while(1)
        {
                printf("Trying to allocate %ld bytes: ", mem_avail);

                if ((buf = (char *)malloc((size_t)mem_avail))){
                        printf(" success!\n");
                        memset(buf, 'X', mem_avail);
                        sleep(1);
                } else {