Re: Fork bombe

On Tue, 11 Jan 2000, Jesper Monsted wrote:

> perl -e 'while (1) { fork; }' ?

bash:
while true; do sleep 600; done

Det har også den fordel at hvis man rammer et loft, og ikke kan spawne
flere processer, så vil de time ud på et eller andet tidspunkt....

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of