Re: font problem i jdk1.2.2 fra blackdown

Thu, Jan 13, 2000 at 03:24:43PM +0100, skrev Jesper Krogh:

> Dem får jeg så i en tar.gz fil uden nogle readme filer vedhæftet.
> Er der ikke nogen der ved hvor de egentligt skal smides henne for at
> systemet kan finde dem, eller hvilken fil pathen til dem skal skrives ind i
> ????

I din tidligere mail (fra 1/12 : [TEKNIK] Lille Java app) står der,
at fonten skal defineres i en fil der hedder 'font.properties' som
højst sandsynligt må være at finde i et af dine javabiblioteker.

Mht. til fontplaceringen, så ligger alle mine systemfonte i
'/usr/X11R6/lib/X11/fonts' - prøv at lede der.

--
  ,~,
  (v)      SuSE Linux user