Spørgsmål om nis

Jeg vil gerne have en nis-client op sådan at den kan binde sig til et
antal nis-servere. En client binder sig normalt til en maskine og når
den holder om med at få svar broadcaster den efter en ny server. Jeg
har det problem at mine nis-servere står på den anden side af en
router. Jeg vil dog ikke binde min client til kun _EN_ server (single
point of failure ... puha), men fortælle clienten at den skal kunne
binde sig til f.eks. tre specificerede servere. Er der nogen der ved
om 1) dette kan lade sige 2) hvordan man eventuelt måtte sætte dette
op i yp.conf.

--
	Christoffer

	George: What should we do if we step on a land-mine?
	Blackadder: Well George, standard procedure is to jump 200 ft. up
	in the air and scatter yourself over a large area!