OT: Re: -mkdir /.Newbie !

On Sat, 15 Jan 2000, Thomas Sørensen wrote:

> Kære Mads.
>
> Ja Du må da gerne slå det op i bibiloteket , men der står intet fordi advokaterne siger jeg ikke må offenligøre det før jeg har patentet hjemme.
> Det kommer når tiden er moden , vi skal bare være sikker på at Olie-selskaberne ikke tager røven på os . Da det jeg har en en ny ting i forhold til nuværende brændselsforbrug og , at se frem til en besbarelse på ca 60 % af nuværende forbrug.
> Med en lille investering og få omkostninger for ændrninger i nuværende osv..

Jaja - what ever....

Mht. til dit chat problem: der er ca. 900 medlemmer eller noget i den stil
på den her liste - det vil sige at ca. 899 af os ikke rigtigt aner hvad du
taler om - og emnet er OT.

Tak,

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Games like Tribe, Unreal, Quake, even The Legend of Zelda, and yes, Doom,