Re: Newbie !

Øh, jeg forstår ikke helt om du mener, at linien slet ikke findes i din
fstab eller hvad?

Ialtfald har jeg en linie i fstab der hedder:

/dev/fd0        /mnt/floppy     vfat     user,exec,dev,suid,rw,noauto 0
0

en linie identisk med denne bør du også have.

Check med 'ls -l', at der i /mnt findes et directory 'floppy' med de
rigtige rettigheder

drwxrwxr-x   2 root     root         1024 feb  6  1996 floppy

derefter skulle du kunne skrive:
mount /mnt/floppy

/Egon