Re: Lidt Gnus problemer

  Martin> Hej Jeg er lige gået over til Gnus fra SLRN og jeg må
  Martin> indrømme at jeg trods min skepsis i starten er ved at være
  Martin> omvendt, men der er lige enkelte spørgsmål som presser sig
  Martin> på: I nogle posts anvender folk et eller andet obskurt (MS?)
  Martin> tegnsæt hvro å f.eks. bliver til =E8, kan Gnus på en eller
  Martin> anden måde formatere dette om ?

  Martin> Når jeg besvarer posts (F) så bliver de automatiske linie
  Martin> skift til quotes dvs. at der indsættes < på den nye linie og
  Martin> Gnus selv farver det som en quote. Det er møg irreterende og
  Martin> kan faktisk få mig til at droppe Gnus (atter en gang) hvad
> [...]

hmmm... jeg sidder selv og bruger gnus under emacs 20.4.3 (eller lign)
men jeg bruger godt nok gnus ver. 5.8.3 hvilket jeg er blevet
anbefalet fra anden side. Jeg har ikke nogen specielle problemer,
undtagen at jeg ogsaa fik lidt underlige tegnsaet i nogle mails, hvor
de danske bogstaver blev erstattet med \201 efterfulgt af
bogstavet. Det blev loest paa flg. maade:

;; Make the \201 etc. go away
(setup-latin1-environment)

og det har hvert fald loest noget af problemet. Men mit raad er at
smutte forbi http://www.gnus.org og snuppe den nyeste version.

/Thomas

--
Greatest disasters of the 20th century:

Hiroshima '45 - Tjernobyl '86 - Windows '95