Sv: SuSE 6.2, DHCP og DNS

Hej Alex..

Jeg syntes nu du skal erhverve dig en RedHat 6.0 cd.. Der er DNS (specielt
DNS) og DHCP så let at sætte op, så en rutineret Windows bruger skulle kunne
finde ud af det :-)

Der kan laves en automatisk løsning, med opdatering af hosts, men DNS er
meget bedre...

Med venlig hilsen
Bo Simonsen

Alex <nordgym@xxxxxxxxxxx> skrev i en