Re: Quake 3 Arena på Linux

On Thu, 20 Jan 2000, Mogens Kjaer wrote:

> BTW, er der nogen der ved hvordan man måler FPS når man
> kører en af demo'erne? Det er noget med, at man skal åbne
> en konsol og skrive "timedemo 1" inden man starter et af
> demoerne, men hvordan kommer man til denne konsol?

Man kan komme til konsollen enten fra menuen (tror jeg) eller ved at
trykke
shift+"den tast der sidder til venstre for backspace".

Den man skal trykke er en tilde, som er mappet vildt op under X....

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
UNIX always presumes you know what you're doing. You're the human being,