Re: pppd

Flemming T. Jensen <fj@xxxxxxx> skrev:

> Hej Jeg har et zyxel omni-net LCD. jeg kan kun connecte til min
> isp engang imellem, og når jeg opnår en connect går den i stå
> efter meget kort tid.  Jeg tror jeg skal bruge en initstreng,
> men er ikke en haj til det der med init, kan du/i hjælpe mig?

Det kan skyldes alle mulige ting - init-strengen er den mindst
sandsynlige, medmindre du har selv har lavet mærkelige ting med
den. Det ser ud til at du bruger CyberCity. CC har nogen sider om
opsætning af en ppp-forbindelse under Linux, som jeg går ud fra
er testet til at virke med CC. Prøv at læse dem og se om du ikke
kan få det til at virke. Hvis ikke så vend tilbage med lidt mere
information fra din log, så vi kan se hvilke fejlmeddelelser du
får.

Sslug har iøvrigt også en masse information om ppp-opsætning. Se
http://www.sslug.dk og søg i mail-arkivet efter 'cybercity'.

vh.

Morten