Re: make xconfig fejler.

Christian Hansen <webmaster@xxxxxxxxxxxxxx> writes:

> Hvor finder jeg filerne stdio.h, stdlib.h og string.h? Hvilke(n)
> redhatpakke(r) skal installeres, for at det virker?

Det er header filer, som din C compiler bruger når den kompilerer et
program. Du skal finde en pakke som hedder noget med glibc-devel på
din CD og installere den + evt. dependencies. Du installer med
'rpm -i'. Det kan godt være at pakken hedder noget lidt andet, men jeg
har ikke adgang til nyere redhat lige nu. Pakken hedder glibc-devel på
min RH 5.2

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt

"Every time I learn something new it pushes some old suff out of my brain"
Homer Simpson