Help SCSI-CARD

                    Tjosan

                    Jag har ett fett problem och det gäller ett
                    SCSI kort (AEC-6710s [ACARD]) har spenderat XXXXX
antal timmar/dagar för att få det att
                    fungerar men
                    icke, det ända jag får är att den försöker hitta det
och probar det till ett SCSI-3 (fast det är ett
                    SCSI-2) så jiddrard boot om att den försöker hitta
om det .. "trying evan harder..."å sen "låser" sig
                    linux å det ända man kan göra är "the 3 finger
salut" (CTRL+alt+del)

                    En polare som har ett likadant kort får det att
fungera om han tar ut alla SCSI-enheter, men så fort
                    han stoppar in en enhet så får vi samma cepe error
=[[[

                    Jag har prövat fanimig allt *suckar*
                    å undra nu om det är nån som har ett ACARD å fått
det att fungera i linux...

                    På deras gay hemsida www.acard.com så har de
                    drivers, men har ej fått det att funka..
                    de har även en bootdisk för RedHat 5.2 som hittar
kortet hur fint som helst men ska väl inte vara
                    tvungen att köra RedHat för att kortet ska
fungerar....

                    dist som jag har testat det på är Suse 6.2,Slackware
7.0
                    Om ingen har nån lösning på mitt problem så har jag
ett SCSI-kort att sälja :P
                    /mvh
                    Jocke
                    "the newbie with the rights to ask stupid
questions..."

Follow ups