Problemer med lilo.conf

Hej

Jeg har nogle problemer med min nye installation af RH61. Jeg vil gerne
rekompilere kernen så den passer til mit system. Det første jeg gør er
at tilpasse lilo.conf så jeg kan starte op i den gamle kerne, hvis det
skulle gå galt.

lilo.conf ser således ud:

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
default=old

image=/boot/wmlinuz.old
                label=old
                initrd=/boot/initrd.img.old
                read-only
                root=/dev/hda1

image=/boot/wmlinuz-2.2.12-20
                label=new
                initrd=/boot/initrd-2.2.12-20.img
                read-only
                root=/dev/hda1

Jeg har lavet en kopi af den gamle kerne, kaldet .old og den nye hedder
(indtil jeg rekompilere) -2.2.12-20, jeg har kun kopieret den gamle
kerne og givet den et nyt filnavn. Når jeg starter computeren op, melder
lilo kun en opstart som er "linux", som var den eneste før jeg gik
igang.

Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig, tak.

Mvh
Kelvin Varst :-)

Follow ups