Re: WINS samba spg.

"Lord Nikon A.K.A Daniel Pedersen" wrote:
> alle pc'er har deres egen host navn i dns'ens register
OK. Virker reverse DNS look-up også?

- Med andre ord:
Kan IP-numrene uden problemer omsættes til navne?

> jeg har dog på wind maskinerne en ipx/spx protokol kørende men kun som 2.
> prioritet.
Jeg har hørt om name-resolution bøvl, hvis man havde mere end én
netværksprotokol på Windows-maskiner.

> er der ellers nogle informationer der mangler
Jeg vil fortsat opfordre dig til at lade os se din smb.conf. Du kunne
fx. lægge den på en web-side, hvor man så kan beskue den.