Re: RedHat 6.0 - 6.1

>>>>> "kbadawey" == kbadawey  <kbadawey@xxxxxx> writes:

  kbadawey> Hejsa Er der ikke en pakke man kan køre så man opgradere
  kbadawey> fra 6.0 - 6.1, da jeg har hørt 6.1 skulle være mere stabil
  kbadawey> end 6.0?

hmm... jeg har gjort det paa min ene computer, der var ikke de helt
store problemer med selve opgraderingen, men der er nogle smaating som
ikke lige er blevet opgraderet som man selv skal goere. Bla. var/er
der lidt problemer med nogle compilere. Jeg har ikke rigtig faaet
kigget paa det endnu. Men jeg ville nok ikke goere det igen. Saa ville
jeg nok naermere gemme en kopi af samtlige configurationsfiler og saa
smide RH6.1 ind paa ny. Eller ogsaa ville jeg slet ikke bruge RH, da
jeg syntes at de efterhaanden er faldet lidt af paa den. Mange
irriterende smaafejl som der bare ikke maa vaere. Bare se deres
grafiske installation. Sikke en gang lort. Jeg har ogsaa kigget lidt
paa deres smarte Kickstart program. Kanonkoncept, de har bare lige
glemt at implementere en del af de smarte ting :-( Overveje pt. at
enten gaa over til Mandrake eller endnu mere drastisk, debian.

  kbadawey> Jeg har hørt at der findes et program som optimerer brugen
  kbadawey> af en Cyrix 6x86 CPU er dette sandt og hvis ja hvor finder
  kbadawey> man det så?

hmm.. har ikke hoert om det, men proev evt. at soege paa freshmeat
(http://freshmeat.net) det kan da vaere at du kan finde
noget. Muligvis ogsaa paa http://rufus.w3.org under rpm-find hvis der
ellers eksistere en rpm-pakke med det.

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"

-- Homer Simpson