Boot failure

Hej..
Jeg har et problem med at faa en aeldre Pentium 100 / Redhat 5.1 til at
boote.
Jeg har ikke en startdiskette.
Jeg har en startsidkette fra en RedHat 6.1 installation, og kan boote
den gamle maskine med den, men da den booter med den nye kerne (kerne
2.2.5), og de moduler der ligger paa disken er fra kerne 2.0.34, kan
modulerne ikke loades.

her er min /etc/lilo/conf :
---
boot=/dev/hda
map=/boot/boot.p
prompt
timeout=50
image=/boot/vmlinuz-2.0.34-0.6
	label=linux
	root=/dev/hda1
	read-only
---

Jeg kan koere /sbin/lilo, og det gaar godt.
Jeg har sat /dev/hda1 som bootable i fdisk

Men naar jeg booter maskinen faar jeg en BOOT FAILURE ?

Er LILO ikke ordentlig installeret ? (Jeg faar ingen fejl naar lilo
koeres)
Skal jeg bruge en speciel switch til lilo ?

Eller alternativt :
Kan jeg med den 'nye' bootdiskette faa lilo til at benytte den 'rigtige'
kerne, paa harddisken istedet for den paa startdosken, blot med en
kommando i lilo prompten ? og hvordan ?

Mvh Thomas